Yine gününde adet oldum ama bu sefer kanama çok az 1 pedi bile doldurmuyor 9 ay oldu doğum yapalı. Emzirmiyorum da. Hamilelik te yok. Böyle bi durum yaşayan oldu mu? Adet kanamasının azalması? Diğer ay düzelir mi tekrar acaba ya kafaya taktım niye azaldı diye