damlabayrak şimdi şöyle biz 2 aylıkken kontrole gittik, kalçada gerilik var dendi evet, ve direkt cihaz kullanacak dediler, istemediğimiz için başka bir doltora daha gittik ve kendisi “Cihazlıl veya bantlık bir durum yok, zaten bu bant ilerili zamanlarda kalça çıkığı tedavisinde kullanılır ve daha sıkıntı” dedi, elle muayenesini de yaptı orda da bi sıkıntı görmedi. 2 bezi üst üste taktırmasının sebebi de bacak arası açık olsun ki gerilik toparlasın, bizde öyle yaptık bakalım.
Estağfurullah bu arada, size de çok geçmiş olsun.