Tuvalet eğitimini tamamlamış tecrübeli annelerim sizlerin fikirlerine ve goruslerine ihtiyacım var benim kızım tam 2 buçuk yaşında 29 aylık 30 olucaz bir kaç gün sonra ve tuvalet eğitimine başladık. Bu gün 5. Gün çok daha iyi 3. Günden beri kacirmalar azaldı dün 2 kere 3 kere falan kacirma oldu oda disarda olduğumuz için trafikten dayanamadı ve yaptı normalde oturtsam yapardı ama söyle de bisey var ben tasinabilir tuvalet aldım ona dün ilk defa kullandık pikniğe gittik yanıma aldım bir kere yaptı sadece ona ve oturunca anne popo aciyo diyo sert olduğu için oturma yeri sanırım pek istemiyor ona oturmak bende 3 gün önce ona normal lazimlik aldım evde onu kullanıyoruz bazende tuvalete yapıyoruz normal. Ama henüz kakayi tuvalete yapmadık hiç. Yaptıktan sonra anne kaka yaptim diyo ve kiloduna yapmış oluyor ne zaman oturur bu kaka cis isi söyleme tam olarak ne zaman başlıyor anne cis geldi dese hemen gidicez ama kacirdiginda ya ben farkediyorum yada anne kaka yaptim diyo ne şekilde ilerlediniz sizler ?