Mnktrtaaa kendi haline bırakıp inatlasmayı bırakınca vazgeçiyorlar. Örnek veriyorum yemek zamanı hadi yavrum yemek yiycez. Hayır dedi tamam sen bilirsin diyip yemegini kaldırın. Kıyafet değişcek üstünü cıskrdınız giyinmek istemedi mi tamam diyip bırakın. Bakıcak ki benim inatlaşmamı gerektirecek ortamlar yok düzeliyor. Takke yelek terlikle çarşı pazar dolastıgım da olmustu yani karısmadıgım için😂 kışın sogukta montsuz da çıkardım. Cünkü ben cocuha hayır üşürsün diyorum ama o üşümeyi nilmiypr tecrübe etmemiş. O gün kısa süreli üşüyünce ertesi gün montunu kendi istemişti gibi gibi