Canım çok sıkkın doktor otizm spektrum dedi çocuğuma hiç duyacağımı düşünmemiştim çünkü el çırpma,isme bakmama,sosyal zayıflık,iletişim,taklit,çekiştirmeme yönlendirmeme komut almama gibi davranışları yok sadece arabanın tekerleğine,kapı veya dolap aç kapa tekrarlayan şeylerle ilgisi var ben daha önce bahsetmiştim duyusal hassasiyeti var konuşması yaşıtlarına göre biraz geride 2 kelimelik cümle kurmalara başladı ama ne biliyim çok şaşırdım 5 dk bile gözlemlemeden sırf beni odadan çıkardı ağladı çocuğumu sonra ne yaptı sakinleştirdi bilmiyorum oyuna devam etti içeri girdiğim de beni görüp waaow anne dedi fark etti oyuna devam etti diyor di üzerine atlaması gerekiyormuş anlamadım bişey bilgili anneler aydınlatır mı denler testi yaptırıcam daha iyi anlamak için