turuncuelma ilk başta döktüm dee sonra mecbur içirdim yani yoksa aç kalacak. Böğürtlenli çikolata almıştı işim bayağı yoğundu böğürtlenli böyle eline falan boyası falan çıkıyor büyük ihtimal ondan olmuştur diye düşünüyorum benim de aklıma sonradan geldi