organikirmik Bu aşıyı olunca kesinlikle virüs çocuğu teğet geçecek demiyor kimse zaten,evde en hafif haliyle en az hasarla atlatsın diye yapılıyor. Seneler önce benim erkek kardeşim de geçirmişti 5-6 yaşlarındaydı sanırım erimişti resmen,hastane yatışı vs olmuştu çok kötüydü çok zor toparlandı çocuktum ama hatırlıyorum. Bu duruma şahit olduğum için de en çok korktuğum hastalıklardan birisiydi oğlum alerjik bir bebek olmasına rağmen doktorlara danışarak 2 doz rota aşısını da yaptırdık şükür ki bir sıkıntı da yaşamadık. 5 yaşına girmek üzere bir defa ilaç ishali dışında hiç ishal yaşamadık elhamdülillah.