hergun 13 aylık bebeğim var kilo aldım ve artık vermek istiyorum vakumlu koşu bandı olan bir yer var orayla görüştüm bebeğimi babaannesine bırakıp gitsem haksızlık mı yapmış olurum büyük kızımda 2 yalına kadar yanındaydım annelik delilik lütfen linçlemeyin
3kedili2bebekli hergun neden haksızlık olsun hatta kendinizi iyi hissedeceginiz için daha bile iyi olur
betul97_ hergun Neden haksızlık olsun ki anne olarak kendimize de vakit ayırmak hakkımız. Kızım 20 aylık bende geçen hafta başladım spora haftanın 3 günü 1 saatliğine bırakıyorum. Ki bence çok iyi geldi diyete de başladım daha enerjik hissediyorum.
neslika hergun mutlu anne mutlu bebek bence. kısa süreli ise uyku saatine denk getirip gidebilirsiniz. uyandığında yanında olursunuz böylece bıraktığınız için üzülmezsiniz
ezgsrc hergun neden haksızlık olsun benim oğlum da 13 aylık haftada 2 kez platese gidiyorum bana iyi geliyor rahatlatıyor üstelik sıkılaşıyorum mutlu oluyorum
hamilesavi hergun 2 aydır haftada 3 kez masaja gidiyorum. Bebeğim daha 4 aylık. Masaj bana iyi geliyor, gevşiyorum mutlu oluyorum ki bebeğime daha iyi bakıyorum. Niye delilik olsun? Çalışan insanlar var sonuçta. Size iyi geleni yapın lütfen
Asyaveannesi04 hergun Neden haksızlık olsun ya biz robot muyuz, anne olarak o kadar çok ihtiyacımız var ki bir nefes almaya, kahve içmeye, tek kalmaya bence gidin çok çok güzel bile olur
hunilimomy hergun psikolojik olarak siz iyi olursanız bebeğinize daha iyi bakarsınız niye haksızlık olsun anneyiz nefes almaya ihtiyacımız var. Sonucta yabancıya bırakmıyorsunuz ki asla öyle düşünmeyin anın tadını çıkarın 🥰