Bizde tam sekizinci aya girdik tam olarak geceler dediğiniz gibiydi gündüzleri de mızmız hep ağlayan kucak isteyen onda da ağlayan bir bebekti en zorlandığım atak oydu bizde çokkk şükür yaklaşık 2 hafta sürdü. İnşallah sizde daha çabuk geçer Rabbim kolaylık ve sabır versin inşallah 🌸💕