imaslpr ay_adengunes daha iyisi daha pamuklu ve hoş kokulu oğlum ilk doğduğunda bundan aldım ne sızıntı ne bişi. Mavisine geçtik sonra fiyat ve adet farkından mavisi koku yapıyo mesela hiç anlamadım kızımda olmazdı. Ya premiuma tekrar geçicem ya da bimdeki jenny willy kullanıcam onu da molfix üretiyo sıfır koku sıfır sızıntı sıfır pişik😀
ay_adengunes imaslpr premiumun serisi değişmiş smart fit yapmışlar, bu da aktüel olarak gelmiş 😀 ben yine mavi molfixten devam, aralarda bunu da kullanırım 2 hafta anca gider zaten 😀 biminkini de çok övüyorlar
durbakalim organikirmik ne pure&soft kaldı ne eski premium.Normal mavi olanında yeni nesili çıkmış onlardanda memnun degiller hangisini alacağım artık bilmiyorum 🥲
byrmm ay_adengunes ben bundan kullanınca pişik oldu diğer molfixe devam ettim. Ama her çocuk farklı sizin bebeğinize sıkıntı olmaz belki deneyin bence.
erikarpuz ay_adengunes ben de mavi kullanıyordum bi şikayetim yoktu eşim premium almıştı onu çok beğendim sonra buna geçmişler smart fit aldık ama başlarda iyiydi ama sonlarda taşma yaşadım bi daha almadım tekrar mavi pakete geçtim bence kullanın denemeden bilemezsiniz
ay_adengunes erikarpuz yine mavi paketten devam edeceğim bunu da bi ara kullanırım ziyan olmasın beğeniliyormuş genel olarak