asyyaaa 6aylık oğlum çişini ve kakasını yaparken ürperiyor gibi titriyor bu durumu yaşayan oldu mu neden böyle yapıyor acaba. Ciddi bir durum mu
birerkekbirkizannesii asyyaaa benım de kızım yapardı 6 aylıkken başladı dr gosterdım ürperme atağı çok normal dedı. 16 aylık ara ara hala yapar bunu ben epılepsi dıye çok korkmuştum ama 6 yasa kdr çok normal ürperme atağı dedı dr
anonimli Normal bir durum, çişini yapınca vücudu rahatlayıp gevşiyor. Nasıl tepki vereceğini bilmediği için otomatik öyle titreme yaşıyor 9 aylıktan 1 yaşa kadar kızım da da vardı sonra geçti.
anonimli asyyaaa ek gıdaya geçtiyse o da normal. Ek gıda sürecinde 8 gün yapmadığı olmuştu, verilen besinden bağırsaktan felan kaynaklı. 10 güne kadar normal oluyor. Zorlanır sonra yapar, hangi besini verdiğinizde zorlanıyorsa Bi süre onu vermeyin derim😌
zehra5555 Aynisi bizde de var 3.5 aylıkken falan basladi suan 8.5 aylik urperiyor halk arasinda şeytan yokladi deriz tam olarak aynisini yapiyor norolojiye bile goturdum normal ama sizi rahatsiz ediyorsa eeg cekelim dediler eegsi 1 yasta eskisi gibi sık yapmiyor ama ara sira yapiyor yine bende epilepsi icin cok korkuyorum cisini yaptigini saniyorum bezini acip Bakiyorum yapmamis oluyo cisle ilgili bi durum degil bizimki