gizviz Merhaba, başlıkta belirttiğim kanguruyu kullananlar, bebişinizin bacakları m şeklinde oluyor mu? Tam m olmuyor ben mi yapamıyorum
belgin2 gizviz babybjörn bence iyi bir marka değil şişirme bence bende aldım dediğiniz gibi m olmuyordu sağlıklı değil dedi doktorumuz sonra bir fizik tedavi arkadaşımız ergobaby önerdi harikaydı bacaklar tam m şeklinde oluyordu bel desteği vs çok güzeldi onunla devam ettim babybjörn de bacaklar sarkıyor resmen
gizviz Yani çok rahat çok memnunum falan ama m olması lazım ya, yok mu başka fikri olan acaba biz mi yapamıyoruz