Emine7 Bugün aşımız vardı arkadaslar gıtmeden asıya calpol verdım cag kasıgı geldıkten snra uyudu bıraz huzursuzdu dalan aksam 10 bucukda verdım bıda calpol ama 12 ye dgru atesi cktı 37.4 oldu en son ara ara cıkıyo iniyo.Paronax Fitil vermelimiyim sizce ? Ne yapmalıyım
Gulfem07 Emine7 ağrısı var canim ver ver ben ateşten dolayı vermedim ağrısı olduğunu anlaşırım için vermiştim.Az değil 3 tane aşı sonuçta kıyamam ya oğlumda çok ağlamıştı gece vermiştim çok güzel uyumuştu.
Asya-61 37,4 ateşten sayılmıyor sakin olun :) benim doktorum 38,5 olmadan ilaç verme vücüdü kendi baş etmesi gerek diyordu hep ama ben 38’e gelinçe verdim genellikle geçmiş olsun
Begum64 Ateş 38 hatta 38,5 dereceyi geçmeden müdahalede bulunmamamızı tavsiye etmişti bizim ebemiz bağışıklık sistemi mücadele etsin diye. Iciniz rahat etmezse elinizde varsa yarım paranox fitil verebilirsiniz.
Begum64 Emine7 sakin olun siz panik yaparsanız yavrunuz da huzursuzlanır. Aşı ateşi çok yükselmez zaten içinizi ferah tutun