dilaraozr Sağ göğsümdeki süt daha zor doluyor bebek bu göğsü daha kolay boşaltıp emiyor. Sol göğsüm ise 2 ya da 3 emişte anca yumuşatıyor daha çabuk doluyor ve sertleşiyor. Bunu nasıl dengelerim sürekli sert olan tarafı vermek zorunda kalıyorum.