defnekusum_ selam, benimde 4.-5. Aylarda çok dökülüyordu bu normal bi süreç o zamanlar urban kullanıyordum ama fayda etmiyordu. Eşim bioxcın kullanıyordu memnundu bende kadın olanını araştırdım 8.-9 aylarda bioxcın yeşil olan şampuanı kullanmaya başladım hala ona devam ediyorum ve dökülmem ciddi ciddi çok azaldı. Ama sizin döneminizde bakımda yapsam dökülüyordu 🙏🏻