Herkese merhaba,
2 ay 7 gün önce sezaryen doğum yaptım. Doğumdan hemen sonra hemşireler karnıma bastırmak için geldiler ve o kadar sertti ki bastıramadılar onlar da şaşırdı. O günden bu güne karnım indi ama hala çok sert ve 4 aylık hamile gibi öne doğru çıkık. Uzandığımda yumuşak bir tek. Göbek deliği altına bastırmaya çalıştığımda ise ağrı hissediyorum.(göbek deliği üzerinden diastasis recti kontrolü yaptım 1 parmak)
Bu göbeğin sebebi ne olabilir, geçer mi, benim gibi sert göbekle süreci geçiren var mı acaba?