Gzdzeynep wewee ben kızıma süt veriyorum ama vereceğim zaman yarı oranda sulandırıyorum dışarı çıkarken de küçük kutu sütlerden alıyorum yanıma üzerine de suluktan ya da şişeden içme suyu ekliyorum illa ılıtmaya gerek yok oda sıcaklığı da yeterli oluyor.
seyma0661 Rwerdst Bencede sizde bu kadar takılmayın insanların fikirlerine. Çok ilgiliyseniz diyetisyenlik okuyun 🤗