Beriltalay bizim 2 tane dişimiz var ikisini de 6 ay 4 günlük ve 6. Ay 25 günlükken çıkarttı. Onu da düşünüyorum diş agrısıdır diye,kameradan izliyorum mışıl mışıl uyuyor ama bir anda çığlık çığlığa bağırmaya başlıyor. Su içirmeye çalışıyorum içmiyor emzirmeye çalıyorum istemiyor biberondan veriyorum onu hiç istemiyor bir süre sonra dalıyoruz bir süre sonra yine,sonra gece yarısı da kesik kesik ağlıyor,gündüz de uyuyamıyorum iş güç oluyor abisi okuldan geliyor derken ne zaman bir bakıyorum yine akşam olmuş 😞