boymom1_ sterimar baby sprey aldım doktor önerisiyle, aspiratörle çekemediğim uyku anlarında bile az biraz sıkıyorum rahatlıyo, 5 aylıktan beri aspiratör anında savaş veriyoruz ama bu vakte kadar fazla rahatsız olmuyodu sprey sıkıp 15 sn bekleyip çekiyorum baya rahatlıyo, serumdan daha rahat geldi, spreyde de sadece deniz suyu var hasta oldum yetişkin versiyonu aldım hemen acayip rahatlattı beni, normalde eczanede daha ucuzdu ama şimdi hb da da daha ucuz 100 ml olan 320 tl iki şişe sipariş verdim dün gece, biz iki şişe bitirdik 2 aylıktan beri kullanıyorum