annelikyolculugumm 2025mucizem 7 aylık kızım 120 CC verirken bir kere gaz çıkarmasına müsade ediyorum devamını sonra veriyorum. Tek seferde içtiğinde kusması çok normal. Çünkü henüz midesi bağırsağı onlar tam gelişmediği için sindirimde sorun yaşıyorlar. Aralarda gaz çıkararak devam edin, bir de mama miktarını kesinlikle ölçü neyse ona göre yapın sıcaklığını vs de. Bakalım kusması devam edecek mi
crn_120325 Benimki 34 haftada doğdu düzeltilmiş 6 buçuk aylık . Şimdi 8 aylık oldu 120 içiyor hâla ne kadar içtiğine çokta takılmamak gerekıyor bence , çişli bez sayısı keyfi yerindeyse 4 saatte 120 felan içiyorsa iyi