Hanımlar iyi geceler 4 yaş ikiz kızlarım var gece sürekli uyanıp yanımızda yatmak ya da odalarında yatmamı istiyorlar. Gün içinde zaten üçüz gibiyiz sürekli peşimdeler. Geceleride sürekli geldikleri için uyuyamıyorum. Ya sıkıştırıyorlar ya da kedi gibi ayak ucumuza yatıyorlar çok bunladım. Önerisi olan varsa açığım teşekkürler.