Kızlar 9 yaşında oğlum var içine kapanık olduğunu düşünüyorum. Ben sormadan birşey anlatmaz güzel komik şeyleri anlatır ama duygularını üzüldüyse hocası kızdıysa falan anlatmaz. Herşey güzelken istemediği birşey olduğu zaman beni sevmiyorsunuz umursamıyorsunuz deyip öncesi varmış gibi ağlıyor. bir ara masa da duran fotoğrafımızı yırtmıştı. Randevu aldım götürmek için ama acaba abartıyor muyum ve gidince daha çok ben böyleyim moduna girer mi düşüncenizi merak ediyorum