tazeanneyimbennn tabaklari kaseleri 6li 6li strecleyin sıkı sıkı sarıldığı icin carpma kirilma olmuyor arasina gazete koymaya gerek yok. Ben bardaklari aralarina masa ortusu carsaf gibi seyler koyarak koliliyorum. Onun disinda askidaki kiyafetleri direkt askisiyla cop posetine gecirip agzini bağlayın aski disarda kalcak sekilde. Bazanin altinda kaba ama agir olmayan seyleri birakin mesela yorgan yastik. Kucuk komodinleri oldugu gibi birakin cekmece bosaltmaya gerek yok. Cikabilen cekmeceleri boşaltmayin sadece ici gorunmesin tozlanmasin diye ustunu örtün, komple cikarip sarip götürüyorlar. Bir de oda oda kolileyip uzerine ayrintili bi sekilde icinde neler olduğunu yazin