bhdy o kısmı bilmiyorum benim tek çocuğum var 😬 ama kıskançlık olayı ebeveynlerle alakalı bir durum bence.
2 yeğenimin arası 5 yaş. Kıskançlık olmadı. Çünkü kardeşi doğduğunda bile yeğenimin üzerinde hep ilgi alaka vardı.
Öte yandan küçük abim doğduğunda büyük abim 5 yaşındaymış. Büyük abim küçük abimi kıskanmış 😬