yenibir ben hep hastane bahçesine gömerim dedim doğumumu yaparım dedim doktorumu da çok seviyordum inşallah onun gibi bir doktor olur diye düşünüyordum ilk bebeğim 3 yıllık bir tedavi sonrası oldu doğar doğmaz solunum yetmezliğinden küvöze alındı 2 hafta yattı ama birde bana sorun bigün bebeğimin yanındayım ağliyorum hemşiresi geldi kız dedi yeter ama artık geliyon ağlıyon gidiyon ağlıyon ben krallar gibi bakıyorum ona al oğlunun sana hediyesi var artık hastane bahçesine mi gömersin camiye mi gömersin bilemiyorum dedi ama hangi mantıkla düşündüm yada o anki korkuyla mı bilmiyorum ama eşim böyle istiyordun gel gömelim dedi ama ben korktum sanki o bahçeye gömersem bebeğim hep hastanede kalacak gibi hissettim eve getirdim çekmeceye koydum bebeğim 5 aylık oldu hâlâ aynı yerinde duruyor hastane bahçesine gömmek istiyorum nedense kendimi bir kere ona ikna etmişim başka bir yere gömmek istemiyorum aynı zamanda da korkuyorum evde duruyor bakalım daha ne kadar durursa