Bksl Merhabalar 10 günlük bebeğim var çok erken olsa da gaz problemimiz var, önereceğiniz memnun kaldığınız damlalar nelerdir yardım eder misiniz
yaseminnduru Bksl sab simplex gaz damlası, biogaia probiyotik, nurse haRveys şurup kullanıp memnun kaldığım. D vitamini de ocean kullandım zeytinyağlı o da yardımcı oldu gaz çıkarmasına.
Deletedmom283 Bksl [url=https://hizliresim.com/PaC6Kd][img]https://i.hizliresim.com/PaC6Kd.jpg[/img][/url] bunu kullanıyorum çok etkili ama orada satılıyor mu bilmiyorum günde 5 6 kere 3 ml verilebiliyor
eezgiciikk Sab simplex kullandım pek etkili olmadı şuan Bubbles diye şurup kullanıyorum çokta memnunum.
Ysmgns Bksl ben tüm damlaları denedim bana maflor plus fayda etti zor süreç ama geçiyo canım rabbim şafi ismiyle şifalandırsın