Akşamüstü emzirdim altını değiştirdim tam kucağıma alıcaktım öyle bi kıstu ki 27 günlüğüz bı arada. Şimdiye kadar böyle kusmadı kısuyor ama böyle değil. Durmadan ağlamaya başladı ağzı köpürdü sanki nefes alamıyor gibiydi. Katıla katıla ağlıyo çocuğum. Hemen hastaneye götürdk röntgen çekildi arkasından lagman yapıldı. Acil doktoru bağırsak hareketlerinde yavaşlama var sabah çocuk cerahına getirmemizi söyledi. Şimdi gece nasıl uyurum ya gece kusursa haberim olmazsa o kadar çok tedirginim ki