nissaagrsl Birkaç ay sonra güzelleşecek her şey sabredin. İlk üç dört ay gerçekten çok zor hele kolikse Allah yardımcınız olsun. Ben de kahvaltı yapamazdım, psikolojik olarak kötüydüm ama zaman çok çabuk geçiyor. Yaz geliyor, temiz hava ikinizi de rahatlatacaktır.🙏