disikurt42 Prezervatif ile korunuyoruz 15 aylik kızım var bir sorun yaşamadık bu zamana kadar ama Prezervatif patladı dışa boşalma oldu ama emin olmak icin ELLA hap aldık içtim koruması nedir doğru mu yanlis mi yaptım bilenler bana bi anlatabilir mi
organikirmik disikurt42 yumurtlama dönemindeyseniz işe yaramaz. %98 hamile kalmazsınız ama %2 risk var ama zaten içe boşalma olmamış bence sorun olmayacak
cakebabe disikurt42 yumurtlama henüz gerçekleşmediyse işe yarıyor bende 4 gün önce kullandım bu ay dört gözle reglimi bekliyorum aklım çıkıyor benim de kızım 20 aylık
BARTUMOM disikurt42 bizdede aynı durum oldu içe boşalma olmadı ama zevk suyundan geçmiş galiba 20 dk icinde içmiştim ama hamile kalmıştım yumurtlama dönemimde değildi adetime 10 gün vardı inşallah sizde etki eder
gg3848 disikurt42 bir sorun yaşayacağımızı zannetmiyorum hap alarak yine de iyi yapmışsınız garanti olmuş bence
cakebabe disikurt42 bittiği gün yumurtlama olmaz olursa da çok düşük bi ihtimaldir bence sorun yaşamazsın allah isteyene versin
disikurt42 cakebabe ben hep oyle dua ederim benim şuan 1tane cocugum var ona bakiyorum çocuğu olmayıp hak edene Allahm benim hakkımı onlara ver diye zamani gelince tekrar nasip et bana derim ama şuan no