As1ioz kızım 3 aylık bronşit oldu ve burnumuzda sürekli akıyordu bende daha önce duymuştum doktoruma sorduğumda gerek yok sen sık sık temizle demişti ama eczanede çalışan bir arkadaşım önerdi tenine değmiyecek şekilde yastığına veya yakasına 2 damla damlatıyorum mis gibi ferah bi şekilde uyuyor tavsiye ederim canım biz burun tıkanıklığımızı onunda sayesinde atlattık