Kızlar bebeğim 3 ay 24 günlük, doğduğundan beri.klasik her bebek gibi kucakta uyuma, memede uyuma, yerine yatırıncs uyanma gibi bir uyku sürecimiz vardı, hala devam ediyor hatta bir süredir memede uyuma isteği daha da arttı bende bir çocupum daha olduğu için artık pes ettim bir süredir bu şekilde uyutuyorum, gaz sancılarımız azaldı hatta belki de bitmişti bilmiyorum ama 2 gecedir nerdeyse saat başı uyanıyor daha doğrusu uykusunda mızıklanıylr emzik veriyorum biraz emiyor duruluyor dalacak gibi oluyor ama sonra yine mızırdanıyor böyle böyle bazen biraz daha uyuyor bazen de hepten uyanıuor emziriyorum öyle uyuyor, sürekli bacaklarını havaya kaldırıp indiriyor karnına çekme hareketi yok havaya kaldırıp indiriyor derdi ne anlayamadım normalde gece uykusuna geçerdi gece 2 kere uyanır emer geri uyurdu çok güzel gece uykusu vardı gündüz uykuları düzensiz olsa bile gece iyiydi 2 gecedir bu şekilde mahvoldum yani bu gaz sancısı olabilir mi yoksa başka birşey mi ben çözemedim, biraz önce uykusunda ağladı mesela canı yanıyormuş gibi diş olabilir mi acaba? Yada 4. Ay atağı mı? Allah’ım birini büyüttük derdinden anlar hale geldik kurtulduk derken şimdi ikinciyle yine kaldık böyle acaba o mu bu mu diye seçmece yapmaya