alevekrem 12 ay 18 günlük bebeğim bir haftadır kabız Aptamil mama kullanıyorum 4 numaraya geçtim acaba o kabızlık yapmış olabilir mi daha önce öteki numaralarında böyle bir sorun yaşamamıştım ne yapmalıyım
gg3848 alevekrem biz de Aptamil kullandık numara değişikliğini hiç böyle bir sorun yaşamadık belki dönemsel bir şeydir ya da diğer yediklerinden kaynaklı olabilir