minik1mucize Kizlar haftaya 6.ay aşısı olmamiz gerekiyor fakat durumlar malum. Kontrol icin hastaneye kesinlikle gitmeyecegim fakat aşılar ne olcak? Saglik ocagiyla gorusen var mi bi bilgisi olan var mi bu aşılar erteleniyor mu yada daha fazla kotuye gitmeden bir an once gitmeli miyim 1 hafta erken yapiliyor mu? Kafam beynim durdu stresten. Bir an once bitsin bu gunler Allahin izniyle 🙏
Hazal89 minik1mucize hayır ertelenmiyor hatta bugün CNN türkte açıklama yapıldı aşıları yaptırın diye
Alparslan2810 minik1mucize instagramda bir sayfada aşıyla alakalı açıklama yapılacağı gibi birşey okudum benimde oğlumun yakın zamanda var ben bir açıklama gelmeden götürmeyi planlamıyorum kimseyle temas etmesek bile kapı kolundan bile bulaşabiliyor bir anlık dalgınlıkla herşey olabilir diye düşünüyorum hemşireler eve gelsede aynı durum söz konusu sonucta nefesle bulaşa bilen bir virüs napıcağımı bilmiyorum her yolu düşünüyorum 🤷♀️
Tuba_omer minik1mucize tatlım dün yaptırdık açıyı biz. Sabah erkenden gidin 8 gibi gittik biz kimse yoktu hemen açıyı olduk çıktık. Geç saati beklemezseniz bir şey olmaz. Aşıyı ertelemeyin çocuğunuz için çok önemli bağışıklık sağlıyorlar.
Bahar41 Bende de aynı dert var 9 ayda aşı koymuşlar haftaya o var . Şimdiden dert sardı beni ne yapsam diye 😒
minik1mucize Bahar41 Ya gerçekten ne yapacagiz bi kac bir sey okudum hemsireler dışarıda arabada yapmaya geliyormus asiyi sanirim. Yarin saglik ocağını arayacağım bakalim ne dicekler..
gulahmedoglu_ Aynı durum bende de var ya oğlum 4 ay olacak 19 da sağlık ocağına gitmemiz lazım hiç götürmek istemiyorum ama gitmemiz de lazım kontrole
Kizlarininannesi Ben bugün sağlıkocağındaki ebemizi aradım görüştüm , bizimde 19 Mart perşembe günü 2. Ay aşımız mesaj atarsam gel atmazsam gelme dedi. İptal olabilir dedi , peki dedim geç kalınırsa ? Birşey olmaz hiçbir çocuk aşı olmayacak dedi
ertanmut bende dün aradım ebemizi sadace bebeklere ve hamilelere hizmet veriyoruz şuan dedi hergün dezenfektan ediliyo burası dedi getir sakın aksatma aşı bu dedi gidip vurdurup hemen eve gelip dusunu aldrcam dyrm ama duş yasak demesse dersede herşeyi kirliye atıp silerm bir güzel yavrumu
Gulasel minik1mucize biz dün yaptırdık randevulu tek tek alınıyor asi zamanı önemli erteleme demişti doktorum sizde başvurun sağlık ocağına yardımcı oluyorlar bebkli ailelere tez vakitte atlatırız inşallah 🤲
dddy minik1mucize bebegimin aşısı yarın arayıp sordum hemşire güldü getir tabi ki annesi biz çalışıyoruz tabi sen bilirsin dedi gitmek istemiyorum ya aşı vücut direncini kırar korkuyorum
MarlaSinger Aşıyı erken yapmıyorlar yasak. 1 gün bile erken yapılmıyor. Bizimde 6. Ay aşısı var Pazartesi günü.
Sadiyealp minik1mucize normalde bizimde bugun 6 ay asımız ve oğlum hasta bronsit olmus hemsireyle konustum cocuk toparlasın kendini pazartesi yapalım skıntı yok dedi cnm