perla_ olayı gördüm duydum ama bilmiyorum lohusa depresyonu olarak adlandıramıyorum.
Sonuçta herkes ne zorluklar yaşadı, ne yollardan geçti ama kimse bunu yapmadı. Kaldı ki o duruma yeltenene kadar beyni acaba hiç mi dur demedi yada bilmiyorum inan kınamıyorum ama çoğumuz ne depresyonlar atlattık ama yeltenmek şöyle dursun aklımıza getirmedik.
Hem madem lohusalık madem yalnızlık o zaman niye kaçıp saklanırsın be kadın? Diye de çok söylendim.
Yazık günah, o can dünyaya gelmeyi o mu istedi? Anne baba şefkati vermek zor mu geldi? Dünyadan Bi haber, günahsız melek göçtü gitti.
Düşünmek istemiyorum. Ağzım bozulur çünkü. Sonra bide ağlıyorum o bebeğe…
Allah istemeyen hak etmeyen kimseye vermesin evladı.
Geçenlerde de başka şehirde 1 aylık bebeği çöp poşetine koyup sahil kenarına indirdiler, yetkililer alıp yuvaya götürmüş. Bebeğin gözleri şişmiş ağlamaktan…
Allah böylesini perişan etsin iki cihanda da… O anneler ne yaşadı bilmem ama o bebekler bunu istemedi! ! Bunu biliyorum işte.