RTGRL2711 bı de bı zaman sonra artık göğüsler sert olmuyo… Göğüslerin terbiye olması diyolar ona… Süt var içinde sıkınca fışkırır görürsünüz ama eskisi gibi sertlesmez… Çok uzun zaman yani 4-5 saat emzirmezseniz, ben ise gidince olur o, o zaman olabilir… Yoksa sertlesmez…