tugcence Oğlum da 20 aylık aynı dediğiniz gibi, çok normal bu aylarda. Biz öyle anneanne babaanneye sık sık gitmiyoruz, gittiğimizde elbette o kalabalık, herkesin ilgisi farklı geldiği için daha çok oyalanıyor, evde yalnızken biraz daha bana sarıp mızmızlık yapıyor ama çok normal, henüz kendi kendilerine oyun kurma çağında değiller.