Pişpiş açıyorum ayarlıyorum yarıda kesiliyor, reklam giriyor kesiliyor, foruma giriyorum kesiliyor, zamanından önce bitiyor. Bir de basma problemi var inanılmaz belki 500 kere basıyorum birini denk getirirsem açılıyor o an. Bu nasıl bir sorun ve nasıl çözebiliriz acaba? Sinirimden telefonu çarpasım geliyor öyle bir yerde kesiliyor ki.