ipekduru7 Kızlar bebeğim hiç kullanmadı boşu boşuna evde duruyor 6 bine almıştım 3.700 e veririm üç kez falan bindi sadece . Almak isteyen yazabilir
oznur_ozkatar Bende bir beşik var aynı eskiler aptal beşiği derler ya onun gibi hızlı sallanıyor oğlum buna alıştı yavaş bunu kesmiyor kademesi nasıl peki bunu sallamaktan da ellerim koptu artık
ipekduru7 oznur_ozkatar bu isteğinizi karşılamaz o zaman cünkü en yüksek kademesi bile biraz ağır modda