kirpapatyasi19 sütü kaynatıyorum sonra 45 dereceye getiriyorum bir buçuk yemek kaşığı yoğurt çok az şeker koyuyorum iki kat sofra bezine sarıp ağzına da kevgir tarzı delikli bişey kapatıyorum ısıtılmamis fırının içine koyuyorum üç buçuk saat sonra fırından çıkarıyorum sofra bezini açıyorum ağzı açık şekilde dolaba alıyorum ve mümkün olduğu en geç vakitte kaşık daldiriyorum yoğurda ne kadar erken kaşık girerse o kadar çabuk sulanıyor bazen evde yoğurt olmuyor oğlum istiyor diye 5-6 saat sonra kaşık vurunca cıvık oluyor ama 12 saat falan bekleyince baya katı oluyor ama mesela annem daha taş gibi yapar ben onun kadar taş yapamadım daha 😀