8 aylık bebeğim için hipp sütlü yulaflı elmalı kaşık mama aldım arada yemek yemediği zaman vermek için. 2 gün verdim bugün 5 kere kak yaptı 2-3. Kakalar suluydı ishal mi derken diğerleri normal devam etti. Ama bu kadar fazla kaka yapması beni korkuttu kaşık mama kullanıp aynı şeyle karşılaşan var mı acaba sütlü olduğu için mi bağırsak hassasiyeti yaptı anlayamadım