Benimki aksine uzun sure cikmazsa unutuyor disariyi arabada veya kanguruda bile durmak istemiyo kucaga alistigi icin bu aralar hava isininca sık cikardim toplu tasimalara mi binmedik avmlere mi gitmedik market mi gezmedik 🤣🤣 bazen agliyo ama disarda asla kucagima almamaya calisiyorum arabasindan buna alismamasi icin simdiye kadar almadim sukur umarim gerek olmaz . Yaniniza sevdigi oyuncaklardan falan koyun bi de sabit durmayi sevmiyo benimki araba kirmizi isikta. Bile durmayacak 🤣🤣 uykusu gelince cok huysuzlaniyo zorla emzigi veriyorum daha sarsarak suruyorum arabayi biraz da ninni soyluyorum birkac dk icinde daliyo