Muti- Kızlar merhaba kızım 35 aylık çalışan anneyim izin aldım bu hafta için. Kızımı da birkaç haftadır bu fikre hazırladım sessiz kaldı yorum yapmadı. Eşim bugün köye gidecekti akşam bezlerinle vedalaşalım annecim artık gidecekler yarın sabah kilot giyecez dedim sabah kalktık kahvaltı sonrası son bezini attım yani umarım sondur 🥲 dışarı çıkmak istedi çıktı dolaştık çıkarken kaçırdı altına ağladı biraz sakinleştirdim. Öğle uykusundan önce tuvalet teklif ettim istemedi 1 buçuk saat uyudu kupkuru uyudu ama uyanır uyanmaz yine kaçırdı yemek yedi yedikten sonra yine kaçırdı . Ne desem ikna ederim bilmiyorum nasıl gönlünü edeyim ne çok sorup sıkmak istiyorum ne de umursamaz durmak istiyorum. Her kaçırıdğında tamam bundan sonra klozete yapacaz dedim söz diyor ama oralı olmuyor pek. İlk gün için beklentim yüksek belki ama ne zaman bi damlacıkta olsa tuvalete yapacak 🥲
3kedili2bebekli Muti- siz 40 dakikada bir ne olursa olsun tuvalete götürün oyuncakları götürün çiş yaptırın siz oturun çiş yapın bu şekilde öğrenecek çok normal
tazeanneyimbennn Muti- oyuncakları götür çiş yapıyorlar de uyanınca direk götür su içince çok götür saat başı götür sen çiş yaparken de görsün bak çiş de
Meri-Mel Muti- İlk gün hiç yapmamışti klozete , ikinci gün bir kez, üçüncü gün sadece kaka yaptı. Çok normal 1 saatte bir götür canım, oyuncak götür mutlaka uzun kalmasını sağla.
Aklimideliricem Bence siz biraz sık sorun yok dese de gel bakalım var mıymış diyin bir kere tuvalete yapınca da çok sevinin sevdiği birşeyden verin heveslendirin
Muti- Sağolun kızlar valla oyun oynuyoruz sürekli oyun içinde hemen bi soruyorum belli bi süre diyemem ama soruyorum çok şükür çişini yapıyor ama kakayı altına yaptı sabah kahvaltı sonrası . Akşamda klozete kaka yaptı ama baktı kakasına görsün istemiyordum ben peçete alıp gelene kadar yapmış bakmış korkmuş şu an kaka yapmıyor klozete onu nasıl aşabiliriz korktu sanırım