Bebeğimin bagırsaklarında gaz var ultrason da dolu çıktı 74 günlük doğduğundan beri kusuyor ama öyle böyle değil testler yaptık beyine mideye bağırsağa bakıldı bişey çıkmadı süt diyeti yaptım olmadı 👎🏻 gastroentoloji den sıra aldık bu durumu yaşayan var mı ?