seloloo sizin stresiniz ona da yansır ilk bebeğimde ben de takmıştım emzirmeye ben taktıkça o reddediyordu. meme mama şeklinde yaptım sonra memeye düştikün oldu zaten. Bu bebeğimde çok rahat olduğum için daha kolay oldu kasmadım. İlk bebeğimde kaç dk emdi not alıyor abartıyordum. İşte uykudaylen emzirme, emzikle kandırıp meme tıkma vs uğraşmıştım. Ağlarken ısrar etmemek gerekir doyuyordur zaten. Doktor daha doğru bilgilendirir tabi bakıp. Oluyor bu aylarda geçer umarımdaki sizin de