Selamlar, bebeğim sadece anne sütüyle besleniyor. 1 aylık kontrolde 1 kilo aldığını gördük doktor beslenmesi vs çok iyi dedi. Fakat bugün 5.gün ve hal kaka yapmadı. (Normalde rutini 3 günde birdi) Endişelenmeli miyim, ne yapabilirim. Karnına masaj yapıyorum sürekli şişlik ya da huzursuzluk yok, çok çiş yapıyor bezleri hep çiş dolu dolu. Gazını da çıkarıyoruz ondan yana da sıkıntı yok şükür, ama kaka yok. Kaka duasına çıkıcam artık 🥲