Kızlar bugün hemşire aradı yarın 4.ay aşısı için gel diye pazartesi götürdüm yapmadılar düzenleme yapıyoruz dediler hastalarla bebekleri aynı ortama sokmayacaklarmıs üst kat bebeklere ayrılmış tam dediğim saatte gel yapalım hemen dedi sizler götürdünüz mü aşıya