Merhaba anneler. 6 ay önce sezaryenle doğum yaptım. Dikiş yerimin uç kısmında belirgin bir şişlik var. Geri kalan kısım normal. Şiş de değil aslında kabarık gibi. Neden olabilir çok merak ediyorum. Üzerinden 6 ay geçti. Dikişimin izi bile kalmayacak derecede krem falan kullandım. Bu nerden çıktı bilmiyorum. Hastaneye gitmeye de çekiniyorum bu dönemde. Bunu yaşayan var mi?