Ya gece bir iki kez mamaya kalkıyor gündüz bir gün düzgün uyusa bir ay kötü toplasan bir saat uyumuyor. Normalde 7 7.30 da kalkardı bugün sekiz buçukta uyandı. 14 ay 8 günlük zaten dedim belki tek uyku yapar 12.30da uyudu 13.00 olmadan geri kalktı geri uyumuyor da biliyorum ikinciyi uykuyu da yapmayacak yapsa beşte uyumak isteyecek o saatte uyusa akşam 10 11e kadar uyumaz bu sefer 7 saat uyanık kalmış oluyor sekiz sekiz buçukta uyutsam. Doğdu doğalı zaten çoğu zaman gündüz uykusu sıfırdı bezdim ya ya tek uykuya düşsün ya da böyle olmasın çok yoruluyorum gündüz kendi kendime hiç kalamıyorum desteğim de yok ailem uzak şehirde eşim çalışıyor akşama kadar kafayı yiyorum