esraylnz80 Günaydın hayırlı sabahlar hanımlar Adana-osmaniye de yaşayanlar bilirler hava ısındı şuan 26 derece 2 ay 11 günlük kızım var nasıl giydirilir kısa kollu giydiren var mı
alpmila esraylnz80 daha erken bence bebeginiz küçük ince uzun kollu şeyler giydirebilirsiniz altına da askılı zıbın
saremomm_ esraylnz80 mersindeyim bende ısındı havalar ben 15 aylık kızım ince badiler giydiriyorum bir rüzgar da var çünkü sıcağın beraberinde
organikirmik esraylnz80 siz ne giyiyorsanız +1 kat diyorlar genelde. Zıbın + alt üst pijama olabilir kısa kollu.