Bugün bez eğitimine başladık sabah 8 de . Bez e bay bay yaptık artık almıyoruz bitti bak annem dedim. Tamam dedi. Klozete gittik oyuncaklqrını aldık o otururken be konuşturdum. Neyse 3 kere gittik yok yapmadı. Sonra salona geldik hemen yaptı çişini . Neden yaptın annem diyorum cevap yok. Sonra neyse sakince değiştirdim. Aradan bir saat geçti bir baktım yine çiş yapmış ve ben daha 2 dk öncesinde sormuştum çişim kakan var mı annem diye. Neyse tam değiştirdim ellerimi yıkayacağım bi baktım anne kaka yaptım dedi. Altına yapmış… ya neden ben daha şimdiden çok zorlanmaya başladım .bu arada 32 aylık oldu